No huhhuh mikä meininki oli Ylivieskassa, ku oltiin kattomassa Koivusen Aria ja iRonicaa ! iRonica veti ihan kivasti, mutta sillä laulajalla oli melko mielenkiintonen ääni.. Sellasta ihan kuunneltavaa kamaa se oli. Lähettiin kesken keikan Minnan, Lissun ja Ilonan kans sinne taakse kuunteleen, ja oli muuten ihan hyvä ku lähdettiin! Ei hävitty MITÄÄN! Nimittäin..
..Ilona ja Lissu lähti käymään vessassa, ja me Minnan kans päätettiin, että lähdetään seuraamaan niitä, silleen ettei ne huomaa. No, mentiin siitä sinne paikkaan, missä oli narikka yms. Niin tietysti Erkka seisoo siinä ovella! Olin Minnalle silleen 'Minna.. tuol on Erkka.. se mihin Reetta on ihan lovena!!!' Sit se käveli meidän ohi, ja hymyili mulle ^____^ huomas varmaan miten mä sitä kyttäsin.

Sit löydettiin Lissu ja Ilona (ku siinä Erkka-huumassa hukattiin neki :--D) niin huomasin että Koivusen bändin rumpali Mauro katso siinä sitä iRonicia. Joku tyttö pyys sen kans yhteiskuvaa, niin mä sit mietin, että minäki taidan pyytää yhteiskuvaa! TÄLLÄNEN siitä sitten tuli. Hmm. Mun ilmettä ei kannata kattoa. Mulla jotenki tuppaa nää yhteiskuvat aina onnistumaan :'>

Sit mentiin tyttöjen kans istuun siihen V.I.P-alueen oven eteen, ja kohtahan se Erkka taas kävelee sieltä! Katsoin sitä taas silleen kivasti, ja sit sanoin sille 'Mooooi!!!' sitse vastas mulle hymyillen 'TERVE!!' 8DDD Yhteiskuvaa en Erkan kans ottanu.

Ari veti itseasiassa ihan yllättävän hyvän keikan. PÄÄSIN TOISEEN RIVIIN!! \o/ En ollu ees koko keikkaa siinä paikassa. Lähettiin Reetan, Sampan ja Emman kans johonki hukkaan sit moshaamaan loppu ajaks.

Btw, sain myös iRonican Janilta ja Akilta yhteiskuvan, ja siitä tuli TÄMMÖNEN... mulla taas ilme ihan kohdallaan :s

Sit lähettiin ulos, ja mentiinki suoraan Arin keikkabussin eteen, ja ootettiin et ne tulis sieltä. Samppa lähti sit sisälle, ja sitse kohta soittaa Reetalle et ERKKA JAKAA NIMMAREITA SISÄLLÄ! Me sitten juostiin täysiä sinne sisälle, mutta se järkkäri ei päästäny meitä sisälle >_> mut Samppa haki sit mulle, Reetalle ja Keräselle nimmarit (ja se mun nimmari oli btw tarkotettu Sampalle itteleen :--D) Sit oltiin lähössä linja-autolle, mut Reetta huomas, että Vili seiso siinä, ja jako nimmareita. Ootettiin siinä sitten omaa vuoroamme, ja saimmeki sitten myös kuvan! Tai itseasiassa, KOLME KUVAA :--D Yks mun kameralla, ja kaks Reetan kameralla! TÄLLÄNEN tuli ainaki tuosta mun kameralla otetusta. Kattoo ny niitä kahta muuta :--D Sit lähdettiin kohti Rantsilaa, ja Ellun piti vähä niinku kestää mun ja Keräsen ihkutusta :--D

MUT OLIKS VÄHÄ KIVAA ! <3