Enpä oo tänään(kään) saanut oikeen mitään aikaiseksi. Aamuki alko aivan tyhmästi. Heräsin vast siin kymmenen yli 8 :--D Sit piti lähtee, ja huomasin et unohdin jaksoraportin kotiin >_< no mut ei siin mitään. Sit oli köksää, ja sotkin sen hellan ihan kokonaan, ku yritin jotain jauhelihakastiketta lasagneen työstää :--D No, oli kai se ruoka ihan hyvää. Mut se salaatti ois ollu parempaa, jos tonnikalan ois jättäny pois.

Elina tuli käymään sit viimesellä tunnilla (no ei se mitään, meillä oli TERVEYSTIETOA..) kertomassa meille tukioppilas-toiminnasta (kivaku meille viime vuonna kerrottiin samat asiat!). Pyrin sit tänä(kin) vuonna tukariksi, kattoo ny pääsenkö.. Viime vuonna ne arvottiin, enkä mä päässy! Laitoin nyt kyllä sen verran hyvät perustelut, että on ihime jos en pääse. Ja sitku Elina on mun kaveri.. No eihän se sitä silleen saa ajatella.. Mut sit Siekkinen sano, että se häpee meitä silmät päästä, ku me niin puhuttiin Ellulle :--D Sit sanottiin sille, että kyllä Ellu ymmärtää, ku se on meijän KAVERI, niin opettaja *-.-* .

Ainiin! Elisabet kävi koululla Mikaelin ja Pimu-koiran kans! Kaverit ihmetteli et miten Elisabet on mun ISOSISKO, ku se on mua niin paljon lyhyempi! Mut niin se vaan menee.

Koulun jälkeen kotiin, ja äiti 'se hullu oli maksanu sen 100€!' !!!!!!! oon 100€ rikkaampi nyt! \o/ Ja pääsipä nyt niistä ärrrrsyttävistä julisteistakin eroon!

Sit käväisin kylällä, ja sielläki lähinnä sen takia, ku Jonna pyys mua sinne :--D Vaik olihan siel myös Emma ja Keränen. Ainiin, ja sitne yhet .. Mut lähin melkeen heti, ku Jonnaki lähti. Menin sit äitin ja Elisabetin kanssa samaa matkaa kotiin, ku ne oli muuttamassa just Elisabettia sinne niiden(!) uuteen asuntoon! Oli muuten hiano täysikuu ;)