Onpas ollu HARVINAISEN kiva viikko :) Oon tajunnu pari juttua! Mutta ei niistä sen enempää.

Mä en tajua, miksi ihmeessä ihmiset ei voi sanoa suoraan, tai kysyä suoraan mulle mitään? En mä suutu, tai ei mun edessä tarvii nolostua jos mua esim. haukkuu päin naamaa. Mua ÄRSYTTÄÄ tollanen! Ku vältellään hirveenä! Ja sit muka esitetään kaveria, mutta silti mua kohdellaan samanlailla ku sellasta, ketä kaikki inhoo! Se on tosi masentavaa. :(

Mä en vissiin oo kovin luotettava ihminen? En muista koskaan sanoneeni mitään kaverini asiaa, jonka hän olisi luottamuksella mulle sanonut, niin eteenpäin. Sen takiako mun itteni on vaikee luottaa toisiin ihmisiin, ku itte oon tällänen? Musta tuntuu, että kaikki jo tietää yhdestä jutusta, vaikka en oo kertonu siitä ku tasan yhdelle ihmiselle. Seki juttu ois pitäny pitää vaan omana tietonani.
..no tietääpä ainaki vastedes. Raivostuttavaa.

Nojoo. Ai kiva viikko?
No, tämä päivä ei ole ollut niin kiva kuin viikon muut päivät. Eilinen oli ehkä parhautta :)

Ensviikolla syysloma! \o/ jee. Yötapahtuma ja kaikkee. Mut ihan kiva varmaan sitten kahden viikon päästä mennä kouluunki :) Nyt just ku oli tottunu tähän koulu-arkeen, niin pitää tietysti tulla viikon pituinen loma! Hohhoijjaa.

Nyt on TASAN vuosi siitä Discosta, missä soi Poetsien Lift 8D Olin just alkanu fanittamisen, ja sitten siellä biletin ihan täysillä! Sitten huomenna on vuosi siitä, ku ostin Signs of Lifen :) Mulla on kyllä ollu todella mielenkiintonen vuosi! Ehkä paras vuosi aikoihin on ollukki :) Ja noin puolet kaikista iloisista jutuista on kuitenkin liittynyt Poetseihin. KIITOS SIITÄ, KUN LIIANKIN KAUAN JAKSOIT MUA <3 Oon saanu vuoden aikana myös paljon uusia kavereita.

:) ai miks mulla olikaan hyvä viikko?

all because of.. you <3 thanks for the memories :)