http://encyclopediadramatica.com/images/6/64/Tyralazarlulz.gif
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joo. Olin Oulussa tänään. Olipas kivaa. Ostin huivin, hameen ja paidan, yms kaikkee häröö. joo ei :--D
tiistai, 9. lokakuu 2007
tiistai, 9. lokakuu 2007


hh vaan.
Kommentit