NYT ENSIMMÄISEKSI KAIKILLE TIEDOTUS: TÄNÄÄN ON SISKONPOIKANI JIMIN SYNTTÄRIT ! <3

Noniin vaan aiheeseen. Olin siis kerhonohjaaja koulutuksessa. Vaikka oon käyny sen ennenki, mutta halusin sinne vaan. (oikeestaan vaan sen takia, että näkis Liisiä) , mutta oli siellä kyllä aika kivaaki! Vedettiin PMMP:n Ikuista leikkiä ja Joku Rajaa siellä kahdestaan, ja yks niistä kouluttajista luuli, että ollaan kauanki laulettu yhdessä! Oltiin silleen 'öö.. tää on eka kerta että molemmat tietää, että nähään' ! ja se on muuten totta. Mä oon aina nähny Liisiä, mutta sei oo nähny mua!

Nojoo, vaan Reetta, Emma ja Keränen piti siellä vähä isoo ääntä sillon yöllä :--D otin siitä videota, mutta se jätetään julkaisematta. Ei välttis kaverit tykkäis!

Otettiin sit pari kaveri kuvaa: Vilma ja Liisi , Vilma, Emma, Mira, Keränen, Suvi ja Reetta ja Vilma, Liisi, Reetta, Emma ja Keränen

Oliks ees kiva viikonloppu :) Oli! Jos nyt oon päässy siihen tukioppilashommaan, niin Liisin kanssa siellä luultavasti nähään seuraavan kerran LIVENÄ :--D \o/

kiitos kaverit! <3

Ja ainiin: Sarkku päätti sit just sillon tulla Ouluun, ku mun piti mennä Helsinkiin. -.- :D