Kuuntelen sateen ääntä
Sadetta en jaa
Sen suutelen kasvoiltasi
Sen suutelen
Ei muille jää

Kuuntelen tässä sit Scandinavian Music Groupia ! Tykkään tykkään.

Niin tosiaan, Poetseilta tuli sit se uus sinkku, The Ultimate Fling ! Ihana biisi se on.. En muista että kerroinko siitä jo viime kirjotuksessa! Mutta sainpas vihdoinki sen koneelle, ja vielä sen oikeen, pitkän version :) Voi, kuuntelisin vaan sitä!

Heh. Tänään ku oltiin pelaan salibandyä, niin tuntu taas siltä, että miks vitussa mä ees pelaan.. en osannu yhtään! Sit kaikki muutki huomas sen, ja kukaan ei enää syötelly mulle :( Ja sit kaikki vielä kehtas piilovittuilla mulle! Tää päivä muutenki oli vähä perseestä..
Mää vaan määräilin kaikkia kuviksen tunnilla, ja huomasin ku Lissua otti päähän se :( Sanois kerranki joku mulle suoraan, että oo sinä saatana hilijaa, ja anna ku minä ohjaan tällä kertaa. Muttaku kukaan ei sano :( Mulla vaan tahtoo olla sellanen luonne, että mä kyllä voin määräillä, ja ohjata jos joku muu ei ehi ensin.. Ja mua vituttaa se!
Olin koko ajan "EI NOIN! EIEI EIEIEIEI ! ei noin! näytä! näiN!!"... vaan noo.. kyllähän sen sitten ajan kans huomaa, että ketkä on niitä oikeita ystäviä ja jaksaako kukaan mua ;)