Kävin eilen kattoon Oulussa sit sen Dark Floorssin, siis sen Lordi-elokuvan :) Se oli hyvä Suomalaiseksi mutta muuten en kyllä tiiä. Aika tylsä. Hirveet äänitehosteet ja liikaa säikähyskohtia :( Meitsi saanu just hyvän asennon niin arvaan et tulee säikähyskohta, niin makaan sit siellä penkillä. Sit Jonna ja Bodde vaan nauro mulle :<

Mut oli silti kiva käydä Oulussa pitkästä aikaa kunnon porukalla! Meijän porukas siis liikku Reetta, Jonna, Bodde, Mankisenmaa, Tuovine, PikkuG (siis pikkuKaurala), Lämpsä ja mää 8) Oli kivaa.

"Tähän aikaan pitäs istuu koneella.." "tähän aikaan pitäs nyt just kyllä soittaa skebaa!!"
"Marko Keränen oli tuolla.."
TAITEILIJAELÄMÄÄÄÄ! oon hyvä laulamaan ;)
Reps vaan sille kissalle :>
"voisitteko nauraa vähä pienemmin? " "Jos mää ja vilma ollaan kahestaan jossaki niin me ei osata olla hiljaa"
"mennään kaikki vessaan yhtäaikaa!" "ei kuulosta hyvältä.." "no ei niin"
"mää oon paras kaikessaa" "onko kusi noussu vähä päähä?"
"mää nostan tän levyn nyt tähän vähän näkyvämmälle paikalla köhköh"
ja mulle valitetaan ku mää puhun ruottia ja englantia ja suomee sekasi ja kuuntelen nirvanaa ja poetsei ! :D

Mut paras oli kyllä tää:

..stockmannilla
Bodde: *O_O!!!!!!!!O_O!!!* "mitä vittua"
Mää: "mitä mää nyt oon tehny.."
Bodde: "NIRVANA?"
Mää: "EXCUSE MEEE!!"
..plazassa:
Bodde: "Mutta Nirvana.."
Reetta: "No arvaa kuka osti?"
Bodde: "Etkai vaan sää..?"
Reetta: "Noku tuo käski!!"
Bodde: "JA SÄÄ OSTIT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"