Miks ystävät pitää laittaa paremmuusjärjestykseen? Mun mielestä se on tyhmää! Kaikki on erillaisia, ja ei kaikki ees voi olla samaa! Yrittää voi, mutta siinä kuitenki epäonnistuu.

Sit jos alkaa yrittään olla joku muu ku on, niin sen huomaa käytöksessä, ja sua syrjitään. Sitsä itte masennut sen takia! Sit alkaa kaikki mahdollinen alamäki yms.. ja tää kaikki oli vaan SUN syytä, sen joka halus, että siitä jostain ihmisestä muutetaan joku toinen persoona noin yks kaks vaan. Vaan sen takia, että SÄ luokittelit kavereita!

Mullaki on erilaisia kavereita, ja silti ne on mulle yhtä tärkeitä. Toinen on kauhee hevari ja näin, ja toinen sit kuuntelee klassista musiikkia, ja lävistyksiäkään ei ole. Mulle silti ne on yhtä tärkeitä. Ehkä joskus joku ihminen voi tuntua tosi ärsyttävältä, ja sekin vaan johtuu siitä, koska sulla ittelläs on huono päivä, tai muuten asiat vaan huonosti. Et sä silleen maailman parhaana päivänä vittuilis muille, vaan olisit kaikkien ystävä. Tosin jos sulta puuttuu empatia, niin se on sit tietty eri asia.

Sittenku aletaan laittaan kaverit paremmuusjärjestykseen, niin toisille kavereille tai ystäville voi tulla sellanen ei-niin-hyvä-päivä sen takia. Luulee itte tekeneensä jotain väärin, ja sit alkaa tää itsensä muuttaminen-osio.

Mä oon ainaki omalta kohdalta huomannu sen, että kummasti ihmiset yrittää vältellä mun seuraa, ja joskus sit taas jotku on ilosia mun kans! (tai ainaki siltä musta tuntuu :) )

Ja hei, älkää kierrelkö, vaan sanokaa SUORAA ja REHELLISESTI mitä haluatte!
..ja olkaa luotettavia.

KIITOS! helpotti :)